Meryem07 idrar yolunda iltihap olabilir canım. Benim 30.haftada yoğun bi sarı akıntım olmuştu tedbir amaçlı 1gece hastanede serumla antibiyotik tedavisi gördüm. Şimdi hala hafif hafif akıntı var ama rahatsız edici düzeyde değil. Eğer kasık ağrın varsa ya da akıntın çoksa doktoruna danış çünkü erken doğumu tetikleyebilen bir durummuş. Şimdi 36+3üm bir problem olmaz diyor doktorum ama senin daha 34müş önlem alınması lazım bence..