Kubracma Hala bekliyorum gün içinde 1-2 saniye sancı olup gidiyor onun dışında bir belirti yok ya sizde
Sultandey Kubracma 40+3 teyim hala açılma çok rahimde yumuşama var ama. Salı ya kadar doğmazsa bizde suni sancı ile başlatacağız doğumu 😣
Emine982 Kubracma 40+5 hala ne sancı var ne bısey böyle giderse pazartesi yatısım var doğum baslatılacak
Kubracma Busra2017 benimde kız eğer gelmezse hafta Cuma günü suni verecekler inş kendiliğinden gelir 🙏🙏🙏