Veranur Kızlar ya gögüs ucunda tüylenme oldu dogumdan önce almalımıyım aynı durumu yasayan varmı birde gögüs ucu etrafnda et beni falan oldu bi tuhaf yani benm gbi olan varmı acaba
cansubsrr Veranur Bendede oldu dr alma dedi makasla kesmemi söyledi tüğleri koparınca süt bezlerine zarar veriyormuş bende kaş makasıyla dibinden kesiyorum
Ggizemsnl Veranur bende bir iki tane siyah tüt oluştu ben kesiyorum valla. Göbeğimin az üstünde benim vardı o da nohut kadar bir et Benine dönüştü. 🤦🏻♀️ Sanırım oluyor Doğumdan sonra bir gidip göstereceğim bende
ipeksm Veranur bu benler nereden çıktı bilmiyorum ben bastı heryerini göğsümün ve göbeğimin😣😣 umarım Doğumdan sonra geçerler
Sevgimelegim Sakin jilet makas felan almayin. Cogaltirsiniz bebeginizi emzirirkene batar yazik kuzulara.. Ilk, gebeligimde olusdu surekli cimbiz ile aldim hic sorun yasamadim sonra azaldi geri cikan tek tukleride cimbizla almaya, devam ediyorum.. O meme etrafinda, cikan, ufak kabarikciklarda, malesef ne dogumdan sonra nede emzirme bitince, gidiyor. Hormonsal, bisey malesef
NurdanHakan Endişelelenmeyin Doğumdan sonra normal hormonal duruma geçince kalmıyo hiçbi tüy tabi alıp çoğaltılmazsa