M-Ali Bence bu sefer verirler , cünkü birkere normal doğurmuşsunuz sezeryanden sonra yani güçlü bir şekildede ıkınmışsınızdır sancıda cekmişsinizdir dikişlerin zarar görmemişse bence bu seferde vericeklerini düşünüyorum bende merak ettim şimdi doktorunuza sorup öğrendikten sonra haber verin olurmu sağlıkla doğsun insallah bebeğiniz 💞