Ummugumus benimde 11. Haftamda olmustu sebepsiz kanama adet olur gibi bi hafta sürdü o bi hafta kadın doğumda yatırdı beni doktor cıkartmadı sürekli progestan iğne hap yaptı eve cıktım 2-3 hafta kalkmadan yattım progestan devam ettim sonra dikkat etmedim dahada olmadı şükür