Emine4478 Gebelik öncesi Emla kullanıp ağda oluyodum şimdi hamileyim emla kremi bebeğe zarar verir diyo dr bu konuda başka önerisi olan var mı?
Demi Emine4478 Evet. Benim ağdacım da kullanmıyor. Kullanmadan yapıyoruz. Çok bir fark hissetmedim ben açıkçası. Acı için mi sordun?
Emine4478 Demi evet acı çekiyorum diye kullanıyordum ağdacı arkadaşın dediğine göre acı eşiğim çok düşükmüş bana iyi geliyor ama kullanmak doğru değilse yapacak bir şey yok 😖😖😖
Hilahila Genital bölgeyi kökten almak çok zararlı. Acı hissetseniz de hissetmeseniz de orda bir travma oluşturuyor. Bir çok rahim ağzı hastalıklarına ve vajina sarmasına sebep olabilir zamanla. Doğum sonrası ya buz lazer yaptırın ya da venüs jilet kullanın derim. Epilatörlerin üstten alan başlıkları ya da tüy dökücü krem de kullanabilirsiniz. Ama kremler hamileyken kullanılmamalı.
Emine4478 Hilahila çok teşekkür ediyorum yardımınız için traş bıçağından sonra ağda korkunç zor olmuştu şimdi yeni baştan zor olacak 😢😢😢
Ozlemfehmi Bende epilasyonla aliyorum acitmiyor hic.. ama ertesi gun tekrar ciikmaya basliyor sizinde oyle mi? Agda yapsam belki gec cikar ama zararli olur diye yapmiyorum
Emine4478 Ozlemfehmi ağda da baya rahat ediyosun ama acı işi kötü krem zararlıymış acıya dayanabiliyosan ağda yaptır derim uzun zaman rahat edersin 😒😒