melek013 kızlar bu haftalarla olup göğüs ucu sonradan acımaması için neler yapıyorsunuz. bende kremde var gümüş göğüs kapaklarıda. hangisini kullanayım.
Gamzebysl melek013 Gümüş kapağı doguma 2 hafta kala hergün 1 er saat takın . Onun dışında bişey yapmaniza gerek yok illede garanti olsun derseniz hindistan cevizi yağı yada kantaron yağı surebilirsiniz
Modies melek013 ben son 1 aydır lansinoh krem sürmeye başladım. Banyodan sonra elimle bir dokundum çatladı. Kalkanları sonraya saklıyorum
melek013 hem krem hem kalkan yapayım mı. lansinoh var bende de. ama yara acısı yorumlarını okuyunca şimdiden korkmaya başladım
Esra26 melek013 bendede var o korku ama en iyi tedavi yine annenin kendi sütü diyorlar. Emzirdikten sonra göğüs ucunu nemli bırakmak gerekiyormus.yasayip gorucez
Sevgimelegim Ben ilk gebelikde 37 dolunca haftada bir felan surdum, hic catlaklik yasamadim sukur. Simdi yeni baslicam, 🤣 38+4 oldukda