Kızlar iyi akşamlar bugn kontrolüm vardı 22+1 de her şey yolunda hiç bir sıkıntı yok dedi ayrıntılı ultrason için randevu Aldım 100tl ödeme yaptık ayrıca FETAL EKO diye bi testten bahsetti 300 tl gerek var mı dedim bi sıkıntı yok ama yaptırsanız iyi olur dedi yaptıran var mı aranızda gerek var mı sizce ??