Nagihan_bykylmz Merhaba kızlar öncelikle bebek bekleyen herkese Allah başta kolaylık versin ☺ Sezeryan olmak zorunda kaldım çünkü bebek kanala inmedi ve açılmam yoktu bugün kontorüm var diye gittim ve su bitmiş bebeğin sezeryana aldılar hemen genel anastesi istedim çünkü heyecan yapmaktan korktum şimdi ise Bebeğim yanımda uyuyor sezeryandan sonra korkulacak acılarınız olmuyor ilk ayağa kalkışı 12 saat sonra yaptırdılar baş dönmem olmadı yürümekte biraz zorladın dikişlerden dolayı ama gözünüzü korkutacak kadar değil merak eden olursa sütümde sıkıntı çıkmadı ve ilk emzirmede acı yaşamadım Dünyanın en güzel duygusu anne olmak Allah herkese nasip etsin inşallah sağlıkla alın kucağınıza ☺