Fasulyem22 ay bnde öyleydimm şmdi 27 +5 im bu hfta aşırı hissediyorum sennkide öyle ılur belki kendini hiç korkutma canm. Herkes bişe yazıyor herkesn aynı olmuyor. İlk 19. Haftada hissetmeye başlamıştım zannediyorumki kıpır kıpır olması lazım ama öyle olmuyomuş 🤗 27den snra daha fazla hissetmeye başladım içini ferah tut o yüzden 💋