Momof2child Tüp bebek yöntemi ile hamile kaldım, vücudumda bir embriyo olduğunu bildiğim halde hiçbir belirtim olmadı, hatta o kadar olmadı ki tutmadığını düşündüm yani. Sadece göğüslerde dolgunluk hissi oldu ama o da regle yakın zaten olan bir şeydi. Pozitifi gördüğümde de hala belirti yoktu. Daha önce doğal yoldan kalmıştım o zaman da belirti yoktu.