gulyagmur33 Galiba sonunda klima çarptı boğazım çok fena ağrıyo 34. haftamdayım soğuk algınlığı yaşayan oldu mu olduysa ilaç kullanmak dışında neler yaptınız😞
Elfsrkn gulyagmur33 ben yaşadım iki üç gün önce artık ağrıya dayanamayıp acile gittim hava verdiler ağrı kesici, sıvı takviyesi ve vitamin verdiler öyle topladım.. diğer türlü yediğim içtiğim hiç etki etmedi
gezentianne gulyagmur33 Canm bana doktorum ıhlamur içebilirsin abartmadan demişti her gün ıhlamur içtm içine bak katarak baya iyi geldi