Atlasinannesi Anneler belki biliyorsunuzdur erken doğum yaptım bugün 2 .gün kuvezde kalmadı ama süt emerken uyuyor sürekli uyuyor saga dönüyor uyuyor sola dönüyor uyuyor süt içerken uyuyor nasıl emziricem ben bu tüylü fasulyeyi 😥
berguzar1987 Atlasinannesi canım bende erken doğum yaptım ama bebeklerim küvezde sarılık olmuş olabilir doktora götür
Mz93 Atlasinannesi cnm topuklarını okşa altini ac... simdi erken dogdugundan hala anne karninda zannediyor ondam cok uyuyo merak etme... huzursuzluk, aglama, emmede güçlük varsa temkinli olmak laizm.. seninki erken dogdugundan uyuyo yavrum benmm uyandir
Elfsr12 Atlasinannesi ben uyandırmıyordum göğsümü koklatıyordum aranmaya başlıyordu hemen veriyordum o arada
Atlasinannesi berguzar1987 hastanedeyim zaten ama benden dolayı sarılık kontroller yapıldı bi sorun çıkmadı çok şükür
Hilahila Normal şu an gelişimini tamamlaması için uykuya ihtiyacı var. Yanaklarını yüzünü okşayarak emzirin. Önce meme ucunu ağzına değdirip geri çekin defalarca. Uyaracak onu ve kendisi almaya başlayacak. Bir de çok sıcak ortamda ya da kat kat giydirerek bırakmayın. 22 23 derece ideal sıcaklık da mayıştırır şu an. Bir de doktorunuz söylememişse anne sütü dışında su dahil hiçbir şey vermeyin. Şekerli su asla. Şu an metabolizması şekeri eritecek sindirecek düzeyde değil ki şeker zehir zaten.