Edirefp Kızlar 15 haftalık hamileyim evde koşu bandı var. Ben düzenli olarak hergün yarım saat tempolu yürüyüş yapıyorum acaba bi sakıncası olurmu. Kullanan anneler varmı ? Şuan herhangi bir düşük tehlikem yok.
CerenSelvi Edirefp merhaba koşu bandında sorun olmaz ama tempolu yürüyüş sakıncalı diye biliyorum. Hamilelikte daha yavaş yürümek gerekiyor diye biliyorum 😇
gulanne Edirefp nefes alışverişinin dengesini bozmayacak tempoda yürümelisin. Ben yavaş yürüyorum haftada 3-4 gün. İlerleyen zamanda. Bebiş baskı yapıyor Zaten çatı ağrın başlıyor.
CerenSelvi Edirefp yani tempolu yürüyüş biraz zorluyor ya vücudu ne olur ne olmaz diye biliyorum Allah korusun bir şey olursa üzülürsünüz 😇 ama tabi doktorunuz ne dediyse o. Siz yine de hızınızı da sorun. Yoksa yürüyüş yapmanız şahane bir şey hiç bırakmayın. Keşke ben de yapabilsem 😇
Caliskantug Ben de kullanıyorum ama normal yürüme hızında yada bi tık daha hızlı yürüyorum kendimi çok fazla yormadan. Koşmayın normal hızda kendinizi yormadan yürüyün diye okumuştum araştırdığımda.
Edirefp CerenSelvi Caliskantug Evet bende normal hızdan bi tık tempolu yürüyorum. Çok zorlamadan. Doktorumda öyle demişti. Aşırı kilo alımını durdurabilmek için yapıyorum. İnşallah faydası olur 😞