Semapezik Bende 38 e bugün girdim geçen hafta 80 olan sancı bugün 20 çıktı 🤦🏼♀️ Açılmaya bakmadı bile doktor bide bebeğim bu hafta hiç kilo almamış 3 kiloda kalmış kızım doktor bebek geride gelişmiyo falan demedi ama ben çok üzüldüm bu durumu yaşayan varmı 😒
Fatosmetn Bizde 38 olduk bugün çatı muayenesi yaptı doktormuz 2 cm açıklık varmış birde leke geldi korkma ara ara gelir dedi😬 sizce ne zaman olur doğum korku bastı benide🙈
Ezzmell Ayyy benim ağrımayan yerim yok desem yeridir.38+6 dayım geçen sancıdan acile gittiğimde sancın var ama açılma yok dendi.belim, sırtım,kasıklarım her gün çok ağrıyor.karnım toplanıyor,gece uykusu zaten hak getire.artık doğsun diye dualar ediyorum.