Serifeee Kizlar bugün karnima bşeyler oldu sabahtan beri, karnimi elliyorum yumşacik oldu hani doğum yaparsinizda karninizi ellediginizde bebek doğduğu için boş olur onun için yumşak olur ya işte öyle şuanda hiç gergin ve sert değil ,bebek sadece ortada duruyo yanlar boş alt taraf boş sadece ortada duruyo gibi bebek .herzmn sert olmasina aliştim bugün baya yadirgadim acaba bebek dönüyo ondanmi böyleki ??bu arada 36 haftalik hamileyim