aylin81 ben Medical Parkta Emin beye göründüm (Ankarada yaşıyorum bayramda ailemin yanına geldiğimde) ve hiç memnun kalmadım bence o kadar ilgiyi haketmiyor randevulu gitmeme rağmen 45 dk bekletti. kuzenimin eşi Echomar a gidiyor memnun. ismini öğrenir yazarım