Ipekozsyhzry merhaba, sade maden suyları asitli değildir. Sizin asit sandığınız şey karbondioksittir. Asit sadece kolada bulunur, fosforik asit olarak. Dediğim gibi sade maden suları mineralli suların karbondioksit ile gazlanmasıyla oluşur :) bu sebeple sade maden suyu tüketenilirsiniz. Yani asitli ve gazlı ürünler birbirinden farklıdır. Her gazlı ürün asitli değildir. Bu arada başka bir uyarı, çilekli limonlu gibi meyveli olarak gözüken ama içerisine sadece aroma ve renklendirici koyulmuş olanları tüketmeyin :) içecek arge laboratuvarında çalışıyorum :) selamlar