Ska Kızlar bebeğim kış bebeği olacağı için baston araba almak istiyorum, şöyle kaliteli güzel görünen, fiyatı maksimum 1500 olan araba önerisi olanlar yardımcı olabilir mi
El_mu Gecen e bebeğe gittim vallahi bastonları cok guzeldi canım ben aldım dıye bakınmadım cok ama guzel ve kalıtelıydı ustelık bir tanesi cok güzeldi ve 800 dü fiyatı