Neslihant 38 hafta oldum butun tiksinmelerim geçti sadece yatak odasina ola koku duyarliligim kaldi nefret ediyorum naptysam care bulamadim. Bebegmin yataginida oraya koyduk dogumdn snra oraya tıkılıp kalinca nolucak kafayi yerim artk ne gbi bi çözüm bulmalıyım bilmiyorum 😫😫😫
Neslihant Aydemira bilmiyorum ne kokuyor sanki senelerdir girilmemis odalar olur ya artik öyle bsey ya hamileligin basindn beri
NaileK Doğumdan sonra geçer cnm banada olmuştu evde farklı bir koku alıyordum sürekli midem bulanıyordu
Bahar2 Neslihant hiç merak etme arkadaşım hamileyken yaşadığın ne sıkıntı varsa doğumdan sonra bıçak gibi kesiliyor
Belgin_62 14 haftalığım bende yatak odamda uyuyamıyorum.Oğlumun odasına geçtim.Birgün denedim ama sabah lavabo ya koştum hemen.Buna razıyım ilk gebeliğimde bütün ev öyleydi 🤨
Neslihant Belgin_62 baslarda butun ev öyleydi ama zamanla azaldı yatak odasi gtmiyor bi türlü ne bicim bsey ya
Ummu2929 Çok enteresan hic oyle duygular yaşamadım 🤔 midem bulandı tabi ama yiyecek sigara kokusu dışında böyle değişik şeyler hissetmedim😁