mucizem_oglum oğluma gecen sene komsunun kizindan geçmişti.zor atlattik.ilaci yok sadece kaşinti için ilac verebiliyor doktoŕ.bulaşici .ağiz içinde el ve ayak tabaninda kizariklik oluyo.iştahsizlik ve ateş yapiyor.zamanla geçiyo.bağişikliği düşük olanlar daha çabuk kapiyomuş.agir atlatirsa oğlum gibi tirnaklari dökülüyo.son ewreymiş.doktora gitsende yapmiyor bişey yani ilaci yok .geçmiş olsun 😔