Yazgii Kızlar yarın havuzlu hana gidicemde gideninz var mı yada şuraya gtt dediğinz kat yada mağza var mı
Bsyldrmdlk Yazgii ben kıyafet için gitmedim kıyafet olarak çok pahalı çünkü. Burun aspiratör,emzik,göğüs pedi vs onlar için gittim. Kıyafet olarak enucuzbebekmarketten alışveriş yaptım hemde oradaki ürünleri daha uyguna almış oldum.
Mlssa Yazgii Canım ben çoğu eşyayı ordan aldım Kısmet Bebe çok da memnun kaldım kaliteli👍🏻 Gittiğinde bir bak derim
Mrveyman Yazgii canım ben ağız mendiline kadar ordan aldım Vala her bütçeye göre var her dükkanda farklı çeşitler var ben kumaşından verdiğim paradan aldığım hizmetten çok memnunum neredeyse her mağazadan ürün aldım gitmeni tavsiye ederim canım 😇
yelizzzzz geçen gün gittim, ne aradığına bağlı zaten 4-5 katlı bir yer canım ne için gidiyorsun , ben hastanede dağıtmak için süs aldım, diğer herşey heryerde var zaten
Semapezik Yazgii kıyafet olarak uygun değil ben sadece lahusa takımı aldım ordan en alt kattaydı sanırım mağaza baya uyguna almıştım
yelizzzzz Canogul ben dağıtmak için kolonya şişesi aldım tanesi 1,5 tl ama süsleri ekstra para seçeceğin süse göre değişiyor çok çeşit var alıp kendin evde yapıyorsun hepsini
Fyz2014 Mrveyman kaç haftalıkken gitmek lazım oraya bende çok istiyorum gidip ordan alışveriş yapmayı şuan cinsiyet bile belli değil
Modies Yazgii valla 2 hafta önce gittik ebebek ve civilim ordan daha iyi yahu.. aşırı pahalı hiç yorulmaya değmez. Hiç bişe yok orjinal
Alimeefe Yazgii bende gittim en al kattan alışverişimi yaptım en alt kat market gibi bi sürü magaza var istediğini alıyosun en son kasada ödemeni yapıyosun ve en güzelidee aldıgın herseyi o kasada kargolatıp evine yollatıyosun cok kolaylık oluyor😊
Esratorun Yazgii mağazaların önlerinde 20 -25 TL’ye tulumlar daha uyguna alt üst takımlar falan var herşeyi değil ama bütçenize göre uygun şeyleri alabilirsiniz