Hazelkrnz Hazaldalilar benimde riskim var ben de 33 hastalığım. Kasılmayı saydın mı ,ve sıklığı önemli bi acile gözüksen yada yarın sabahtan gitsen
Fadiksamet Hazaldalilar benim de ayni sekilde az once acile gittim 60 70 arasi sancim 2 cm acikliğim cikti
Sehamehmet Hazaldalilar bende aynıyım canım 34+2doktor normel dedi her hafta gidiyorum artık doktora nst çıkar zaten sanci varmı yokmu diye sıkıntı yapmayın dinlenince geçmiyorsa doktor gel demişti bende kasığa vuruyorsa bide
Hazaldalilar Hazelkrnz yarın sabah gidiyim çok sertleşiyor su falan gelmedi belirti mi bilmiyorum ki🙄 ağrı yk ama çok sertleşiyor elimi koyuyorum taş fibi
Hazaldalilar Fadiksamet hadi yA nasıldı sizin kasılmalar sertleşme mi agrı var mıydı geri gönderdiler dimi su falan geldi mi
Fadiksamet Hazaldalilar bebek toplasiyor o ara bi kasiliyosun boyle istemsizce ve mide bulantim vardi o sekilde gittik acile biz. Su falan gelmedi sadece 2 cm aciklik ve sanci cikti
Sumeyye_91 Hazaldalilar enim 2 aydır 7/24 öyle sert fünde belki 30 kere ağrısız kasılıyo ama bi sıkıntı yok
Elfsrkn Fadiksamet benim de 33 hafta aynı dediğin gibi oldum bugün bir anda şimdilik birşey yok inş erken Doğum olmaz
Fadiksamet Elfsrkn insallah ihmal etmemek lazim sonucta yuzduk kuyruguna geldik kotu bisey olmamasi adina hic beklemeden gitmek lazim doktora bak gittim acikligim varmis bide catim da darlik varmis onu öğrenmiş oldum bisey kaybeymedim
Zeren0625 Benim de 33. Hafta ve çok kasılmalarım var karnım aşırı sert ve vajinamda ağrı sızı var korkuyorum.
Elfsrkn Fadiksamet öyle korkuyorum ki alttan muayeneden bende önümüzde ki hafta gideceğim kesinlikle doğru diyorsun. Rabbim sağ Salim kavuştursun tüm hamile anneleri evlatlarına
Tugce1634 Benim de 34+3.bayadır 30-31.haftalardan beri çok daha sık oluyor.bazen sanki boğazımdan sıkılıyor da beynime kan gidiyor gibi,nefessiz kalıyorum,kalbim boynumda atıyor çok garip tarifsiz.benim de erken doğum riskim çıktı çünkü baş aşağı kanala girmiş falan demişti doktor.yat kalk evde olmaktan da bunaldım,inşallah ileriki haftaları görmemiz nasip olsun hepimize.