RabiaYusuf keisnlilkle aynı fikirdeyim. Naylon polyester olmadıktan sonra bence marka diye çoğu şey pahalı. Bunlar %100 pamuk. Bir de aynı ürünler başka sitelerde 35 TL. Ama bak 18 e 20 ye de satılıyormuş demekki. Al gitsin bnce 😍😉 çok şirinler çünkü. Benim minik pandam, arı maya, uğur böceğim diye seversin bebişini 🙏🏻🧿