Ulya Samsun55 canim cok kotu oldum,Allah yardimcin olsun,her sey guzel olacak,cocugunu dusun,o kocanin odun gibi harrketleride duzelmiyecekse bosan gitsin ,kendini mahf etme
Jale Samsun55 amin canım ama benim artik çok umudum yok saygının sevginin olmadigi yerde hic bi sey olmuyor malesef .Ve ben kendimi doğumdan sonra boşanmaya hazırlıyorum. Çünkü mutsuz bi ortamda büyütmek istemiyorum kızımı. Sende düşün taşın canım kendin için evladın için kararlar al hayatında kimse kimsenin kölesi değil
Samsun55 Jale bende Doğuma kadar burda kalmayı düşünüyorum o pişman olup arayana kadar dönmek aklımda yok
Jale Samsun55 en iyisini yapıyorsun hep alttan alan taraf olunca aman yuvam dagilmasin aman kötülük olmasın dedikçe kendilerini daha da bi kasıyorlar. Ben eşime hiç bir zman surat asmadım haklı olduğum konularda bile o suratını asti konuşmadı benimle ben yaklaştım çünkü ben huzursuzluğu sevmiyorum .ama Ne kadar yanlış yapmışım bırak dimi inceldiği yerden kopsun herşey şimdi konuşmuyorum ve konuşmadığım sürece konuşmayacak biliyorum .biz onların gözünde bu kadar değersiz ve önemsizmiyiz ki bu şekilde davranabiliyorlar? Neyse biz bebiişlerimize odaklanalim canim rabbim onlarla sınamasın bizi
Suu Samsun55 bazen ınsanın basına gelmez dedıgı ne varsa gelıyo ınan neler cektım hemde öyle böyle degıl çoğu yaşamamış olanlar ıcın ben yapmam katlanmam demek o kadar kolay kı hanı ınsanın en zoruna Gıden ne bılıyomusun ayrıl gıt ne katlanıyosun demeleri doğru belkı ama ayrılıp gıtmek o kadar kolay degıl Benım ıcın kolaydı 2 sene ayrı kaldım erkeğe bsy olmadı ben hırpalandım daha 6 aylıktım gözüm bsy görmedi sonra dualar ettım suanda aynı kısıyle Eşimle beraberım ılk zamanlarımdan daha çok cektım o zaman dayak yememıstım bunda yemedım mı yedım yanlış arkadaşları vardı gıttım topladım pıslık ortamların ıcınden yerı geldı kayınvalidemden korudum yerı geldı herkesten korudum yerı geldı yerle bır olduk cok ağladım cok gıtmeyı kafaya koydum hep gıdıcem dedım sonra ne fark ettım bılıyomusun kocam bana guvenmıyo 😞çünkü onu bı kez bıraktım çünkü azımda hep gıtmek vardı çünkü dılımde hep gıdıcem vardı dayak yedım nıye mı gıtcem dedım ben kolayı secıyodum sonra kendıme geldım mucadele etmeye başladım resmen kocamı kazanmak ıcın Suan öyle sukurler edıyorum kı yenı evlılıkler zor bıraz zaman ıstıyo bıraz sabır ıstıyo Bıraz dua ıstıyo rabbım kımseye kaldıramıycagı yuku vermez bızımde anne babalarımız çok cekmemıs mı sabır olmadan evlılık olur mu zor seyler yasıyoruz ama yasamadan görmeden sonu selamete kavuşulur mu 😞rabbım hepımızın evlerıne huzur eslerımızın kalbıne merhamet Sevgı versın
Suu Samsun55 hasbıyallahu süresi 7 defa okudum hergun nas felak ayetel kursı 3 er defa sabır duası okudum dedıgım gıbı herşey Allah’tan önce Rabbımıze sığınalım ınan sonu hayırda olsa şerde olsa muhakkak gönlümüzün ıstedıgı oluyo sabır cekelım
Samsun55 Suu amin canım amin rabbim gönlüne göre versin inşallah hep mutlu ol bundan sonraki hayatında 😔