Samsun55 evet erkekler çok aptal bu konuda. Sürekli izin alabilcen mi yok kılıbık bu da gibi muhabbetleri var. Peki siz haftasonlarını önceden planlasanız mesela. Haftaiçinden daha onlar aramadan. Gerçi burdaki esas mevzu şiddet uygulaması aslında. Yüzüm gözüm şiş gittim diyosunuz. Uzaksınız ya şimdi içinizden geçenleri duygularınızı mesajla anlatsanız, bebeğinize size ne kadar zarar verdiğini belki 1-2 yıl sonra hiç görmeyeceği insanlar için sizi ne kadar kırdığını anlatsanız. Çocuğunuzun bu şiddet ortamında büyümesini istemediğinizi söyleseniz anlar mı faydası olur mu acaba?