Yazgii bütün alışverişimi annemle yaptım bazende tek yaptım gittiğim de ufak ufak aldım ne eşimi karıştırdım zaten kaynanam başka şehirde yasiyor ama ordan bile karıştı 😂😂 ne gerek var 2 3 tane al gerisini çarşıya inip alırsın lazım oldukça diye bence annenle git ben onun yanında kendimi daha rahat hissediyorum