112233 hastasının çok olması iyi bişeymi kötü mü anlamıyorum yani şöylede düşünüyorum hastanedeki diğer doktorların bu kadar hastası yok demek ki bu adam çok iyi ki bu kadar yoğun oluyor tercih ediliyor diye düşünüyorum evet ilgisi bazen az olabiliyor şikayetin var mı sormak istediğin birsey var mı diye soruyor bunlar güzel bilgisine güveniyorum bu yüzden ben sormasam da bi terslik gördüğünde hemen müdahale eder diye düşünüyorum İnşallah hayırlı bi doğumum olur Muzaffer beyden