HvvGlKrdl 24 haftalik hamileyim. Bugun halimi sildim kizlar yurtdisindayim hali yikatma yerleri falan yok kuvete de sigmiyor maaalesef.. Egilerek sildim ve cok. Agir degil. Hafif sildikten sonra havalansin diye camasir telinin ustune serdim ama kasiklarimda bir sertlik var ve korkuyorum esim cok kizdi ama cok kotu olmustu 1 yillik evliyim ve yikanmadi ve silinmedi.. Bisey olmamistir dimi? Bebegim 1 2 defa tekmeledi ama kasiklardaki agri ve sertlik Endiselendiriyor beni 😔😔 fikirlerini bekliyorumm..
Mlssa HvvGlKrdl Böyle şeylerle siz uğraşmayın öncelikle, kanama yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum tabi şahsi fikrim..hareket de ediyormuş bebeğiniz.İçiniz rahat etsin isterseniz doktora görünebilirsiniz
Suna_Aysal HvvGlKrdl kendini yordugun icin agrin olabilir ama icin rahat edecekse bi doktora görün . Yurt disinda nerde kaliyorsun
Byhnyvz HvvGlKrdl canım bn yarın 33 haftalık oluyorum hali yıkama makinesi ile çektim lif ile de sildim halıları bebegi de gordum.bisi yoktu allahın izni ile dikkat et biseycik olmaz
HvvGlKrdl Mlssa cok. Sukur oyle bir sey yok ama korktum biraz cunku agri gecmedi daha.. Tesekkurlerr..
HvvGlKrdl Suna_Aysal doktora gorunemem ki su anda randevu istiyorlar sali gunu randevum var.. Almanya da Stuttgart da kaliyorum..
Suna_Aysal HvvGlKrdl hmm bende viyanada kaliyorum acile giderseniz bakiyorlar ama beklerim saliyi diyosaniz kendiniz bilirsiniz
HvvGlKrdl Suna_Aysal bu geceyi atlatayim yarin da ayni sekilde olursa kesinlikle giderim.. Esime desem Simdi kizar yapma diyo her defasinda temizlik falan mecburum.ben yapmasam cok kotu olur.. Tesekkur ederim 🙏
Semradarici HvvGlKrdl Aynen yurtdışında bu problem var..Ben de sırf bu yüzden halim 6 aydır toplanıp katlanmis bir şekilde balkonda duruyor...tavsiyem yikanabir hali kullanmanız bebis geldikten sonra daha çok kullanışlı olacak ...insallah bisey olmamıştır bebise 🙏
HvvGlKrdl aysenur4 haklisiniz dusunmeden hareket ettim aptalligim iste ama ben yapmassam baska yapacak yok mecburum.. Ama artık yapmicam sadece gunluk temizligimi yapip birakacam..