Tubik Merhaba güzel anneler, 20. Haftaya geldim ama 16. Haftadan beri sol göğsümün altında ağrı ve sancim oluyor. Özellikle ayakta kalınca daha şiddetli. Doktoruma sorma firsatim olmadi henuz, aynı durumda olan var mı?
esrakdyf Tubik benimde sağ göğüs kafesimin altından bişe giriyo sıkışıyo gibi oluyo acaba aynı durummu bizimkisi 🙄🙄
Gulsum94 Tubik bendede oluyor sanki ağırlık biniyor o kısma bende otururken oluyordu ama doktoruma sordum normal hamile bayanların yaşayacağı bir durum dedi
NidaEzgi Tubik sorma ya ben de sol adımımı atınca kasığım ağrıyordu kaburgamın alt kısmı hep ağrıyor zaten istisnasız🤦♀️Bana kasık fıtığı konusunda dikkatli olmamı söyledi😔çok moralim bozuldu
Ilkannelik Tubik böyle birşey de tedirginlik yaşayacağına doktoru nu ko trol gununu beklemeden ara derim. Doktorun hicbir zaman niye aradim demez 😉
Nur esrakdyf canım daha yeni bir deneyim yasadım Allah kimseye yaşatmasın bir gece sırıl sıklam terle ve sağ göğüs altımda bir ağrıyla uyandım ağrı giderek şiddetlendi apar topar hastaneye kaldırıldım araştırdılar 3 gün yattım sonuçta safra kesesinde taş varmış iltihaplanıp kana karısmıs. Allahım kimseeye yaşatmasın. Ağrıların devam ederse muayene olmayı ihmal etme canım
NidaEzgi Ani oturup kalkmamak lazımmış eğilme uzanma mecbur kalmadıkça dedi bacağında da renk değişimi olursa haber ver dedi ben de bu kadar biliyorum ne yazık ki😔
didematlas Bu agrin normal.Rahimin genisliyor bebek buyuyor.Bir sure sonra kendiliginden geciyor.Drunuza sorup agri kesici alsbilirsiniz.
Ledeyna Tubik ben 2 aydir cekiyorum onu suan iki tarafimdada oluyor canim bebek agirlastikca o agrilar oluyormus hic bir caresi yok dinlenme masaj falan gecmiyor yani aglayacak hale geliyorum yemek bile yiyemiyorum agri baslayinca bebek kanala girince dahada artiyor siddeti 36+4 olduk gecmiyor 😫😫
Ozlemkurttt Tubik benzer bi ağrı 2 gündür bende de var tatlım dün dr ile konuştum Bebek büyüdükçe yukarı baskı yapıyor ddi normal bisey endişe etme ddi☺ 24 haftalığım bu arada 😀
Tubik Ozlemkurttt teşekkür ederim, bana da bugün 'sağ taraf olsa safra kesesi derdim ama diil, mide baskı yapiyordur' dedi 🙄