Nurrr1604 39+2 benim de hiç bir belirti yok bazen çok fazla kasılma oluyor bebek toplanıyor bir yerde ama tam 20 dk ya düşüyor kesiliyor kasılma falan da 😩doktorum kasılma 5 dk ya düşerse yada suyun gelirse bekleme gel demişti yarın kontrol var artık doğurmak istiyorum zaman geçtikçe içim içimi yiyor nasıl iyi mi acaba diye hareketler de iyice azaldı o da yeri darmış diyeymiş ama gel de dinlet bunu bana 😩