Mlkemrecre
Mrhba KıZlar Farabide Doğum yapan varmı? Nasıl memnun kaldınız mı? Randevu alamıyorum .. 38 haftama girceğim ..doğumu nerde yapıcağıma karar veremedim.özele gidiyordum muayane ücretleri artmış..normal Doğum görünüyor ..maddi durumumu düşünerekten devletide düşünüyordum eşim devlete yaklaşmıyor.. napıcam bilmyorum..özle o kadar para vereceğime devlette Doğum yaprım diyorum eksiklerimizi alırız diyorum ama maalesef ikna edemiyorum herşey üstüme üstüme geliyor sklıdım bunaldım ..düşün düşün kafayı yicemmm..😔😔
Aryaveannesi
Bende Darıca farabi de Doğum yapacam inşallah çok temiz ve iyi olduğunu söylediler burda kalayım umarım Doğum yapanlardan yorum gelir
Arassss
Gebe okulu vardı eğitimleri yeni basladı