Gulgulcan KatipAnne Aynı durumdayım ilk aylarda bile bu kadar değildi şimdi çok kötü gaviscon şurup kesiyor
KatipAnne Gulgulcan ilk aylarda bu kadar değildi evet. Şu an resmen can çekişiyorum. Doktor mu yazdı peki? Eczaneden direkt mi aldın
Ahmeturas KatipAnne gaviskon iyi ama yine baslio yuksek yastikla yat ben oyle yapiyorum migdem agzima gelmesin diye bendede var bide tansiyonum oynuo artik o durumdayim gecmis olsun cok 👋🏼
Gulgulcan KatipAnne direk eczaneden aldim ama hamileler için zararı yokmuş sen yine de bi doktoruna danış
zeynepbusraisik Mide yanmasının yanında bulantıda varsa bol bol su icmeni öneririm canım yediklerinede bir dikkat et
KatipAnne zeynepbusraisik bulantım yok canım şükür. İlk aylarda da olmamıştı. Ama bu son bir haftadır kaynıyor midem. Yemek borum yanıyor. Ne zormuş😓
Defnekrblt KatipAnne ya benimde oyle hamilelik baslarinda cok agirdi sonra gecti suan da yanma var cok fena😭😭😭