Merhaba bende 5 aylık hamileyim benide en sonunda yakaladı bu grip mi artık soğuk algınlığımı? Bence soğuk algınlığı çünkü dediğiniz gibi ateş yok vücut agrısı yok. Burnun tıkalı gözlerim sulanıyor. Dünden beri böleyim bugün biraz boğazım gıdıklanıyor ama agrı yok. Limonlu ılık suya bal karıştırıp içince iyi geliyor. Tuzlu ılık su ile gargara yapıyorum burnumu temizliyorum gözlerimi yıkıyorum. Portakal kivi nar tüketiyorum. Başkada dinleniyorum. Umarım kısa Zamanda geçer🤧