Serenty strese girmeyin doktor risk yüksek çıkarsa ve aldırmayı düşünüyorsanız yaptırın dedi, ama %100kesin sonuç vermiyor sonuçta tarama testi sadece. Allaha bırakın sizin de içiniz razı değilse zaten kontrollerde sıkıntı görmüyorsa doktor gerek de yok stres yapmaya degil mi. Biz yaptırmadık ikili test