beyazguvercinim33 bebek büyüdük sıra mide sıkışıo ve yanma yada yediklerin ağzına gelme olabilio ben iki gebeliğimdede aynısını yaşadım uykumdan dahi uyanıordum , rennie nin çiğneme tabletini kullanıodum anlık rahatlatıo evet ama doğurana kadar geçmio , bebek nezaman karnından alıolar o an rahatladığını hissediosun , oyüzden biraz sabretçeksin başka çaresi yok 😊