Zeyno16 Gece tam 29 haftlk olucz😀 doğm 9kasım dedi ama bakalım😊 ben bugün aldğm kıyafetleri yıkadm astım. 3/5 parça bşy kaldı alınck😊Beşiğmzde tamam😊
Semooshh 28 Kasım, gösteriyor Muhtemel tarih 🥰 kıyafet ben daha almadım annem yeleklerini falan ördü kışlıkları hep, hazır zıbınlar battaniyeler yatak yorganları yaptı. Portbebe si çantası kanguru sunu aldı. Yatak yanı beşik aldı pudrası sabunu şampuanı bebek bezini aldı. Dahada alacakları varmış. Ben Büyüyen beşikle Dolap aldım.daha eve getirtmedim Küveti maşrapası kovası takım. Biberon aldım. Islak mendillerini aldım. Bebek arabası aldım 😁pek bişey kalmadı ya.
CerenAkbulut Cigdem07 Bende 28. haftadayım. Son kontrolümde doktorum plesentanın biraz aşağıda olduğunu söyledi. 32. haftaya kadar çıkmasını bekleyeceğiz. Eğer çıkmazsa zorunda sezeryan olacak :/
Cigdem07 CerenAkbulut Ben doktorumla konuştum korktuğum için sezeryan istediğimi söyledim oda kabul etti ☺️🥰 İnşallah sizde sağlıkla alırsınız kucagınıza 🙏🤰
Slinn Melegimm19 maşallah de dilini ısır bi tarafını kaşı 😂😂benim koca ben alışveriş lafını tamamlamadan ne gerek var adlı şiirini okumaya başlıyor 😒😂😂
Hamzaeymen_donmez Cigdem07 26+3 en çok ben merak ediyorum cinsiyetini bile öğrenemedim daha yaa bi kız diyo doktor bı erkek kafam karıştı
Cigdem07 Hamzaeymen_donmez Ayy hadi yaaa göstermiyor mu kendini 🥰 ben ayrıntılıda öğrendim erkek oldugunu 😍
Bsraermis8 Mutire bende 29+4 üm aynıyız ☺️ haftaya kontrolüm var bakalım ne dicek doktor . Normal doğum v.s diye söyler mi acaba
Mutire Bsraermis8 yaaa 😍 bende bu konuda birşeyler demesini çok istiyorum ama daha bişi demedi , benimde haftaya inşallah 🤩 cinsiyeti ne canım Bide bebişin hareketleri nasil
Bsraermis8 Mutire hadi bakalım bekleyip görcez ama catlicam yani 😁 erkek olcak inşallah sizin ne cinsiyeti ? Bazen coook hareketli bazen çok kibar beyefendi 🥰 değişiyor. Sizin de öyle mi?
Biyolog Demirleblebi canim bende tam 24 haftaligim bana doğum aralik 15 dedi ama okadar beklemeyedebilir dedi🤨
Cigdem07 Toprak34 Ben herşeyini aldım sadece oğlumu bekliyorum ❤️😍 son zamanlar yapamam gezemem diye erkenden hallettim şükür 🙏🥰