Toprak34 Cigdem07 26+3deyiz sabirsizlikla kasimi bekliyoruz ama daha hicbirsey almaya baslamadik yetisir ins son ay hersey hazir olsun istiyorum 🥰
Cigdem07 Toprak34 Ben herşeyini aldım sadece oğlumu bekliyorum ❤️😍 son zamanlar yapamam gezemem diye erkenden hallettim şükür 🙏🥰
Seliminannesiii Bizde 27+4 üz tahmini dogum 18 kasim ama ben 11 gibi bekliyorum bakalim ne zaman gelecek minnak oglum 👼🏻💙
Ozgemlym Seliminannesiii aynıyız bende nedense erken bekliyorum ☺️ Bizim kız belki ondandır kızlar erken gelir diyorlar diye ama kızlarda bu sene gec geldi duyduklarım hep ☺️
Ozge69 26+3 um bende 27 kasimi bekliyorum ancak karnim yuruyunce falan cok sertlesiyo siz de de oyle oluyo mu acaba
Demirleblebi Suna_Aysal benim kız bir hafta önden gidiyor ve ben sezaryen olacağım. O yüzden 38. Haftaya doğum olacak.
Cennet_kokulum07 Senadmrts Allah nasip ederse benimde oglusum olucak Bende akrep burcuyum oğlumda hatta aynı gün bile olma ihtimali var aynıymışız sizinle 😍
inci_cinar 26+2olduk bizde 28 Kasım’ı bekliyoruz.Henüz hazırlıklara başlamadık ☹️Oğluşumla birlikte Zeynep Hüma’yı merak ediyoruz😊
eslemimm58 26+6 benn sabırsızlıkla bekliyorum inşallah sağsalim vaktinde kucağımıza alalım bebişlerimizi ❤️☺️
ZehraAlbayrak Melegimm19 pilatesi nasil yapiyosunuz spor salonunami gidiyosunuz dersmi aliyosunuz yoksa evde kendinizmi yapiyosunuz
Melegimm19 ZehraAlbayrak gittiğim hastanede fizyoterapist eşliğinde yapıyorum canım evde yapmaya cesaret edemem sanırım ters birşey yaparım diye 😊
ZehraAlbayrak Melegimm19 ayyy hic vaktim yok oralara gitmeye.. hep is is is 😖 istiyorum ama evde yapmaya bende cesaret edemiyorum