Leyla-mina16
1. Bu insani durum sen omlar için sıradan bi hastasın böyle düşünürsen daha rahat edersin
2. Ben de oldum iki gün önce evet çatal biraz korkutucu ama kendini ne kadar rahat bırakırsan o kadar iyi olursun
Eğer normal Doğum düşünüyorsan ki kendini kasmadan buna izin vermen gerek bunda kötü bir şey Yok bunu yaşayan milyonlarca kadın var vücut anatomini doktorun bilmesi anlaması lazım ki Doğum anında sana nasıl yaklaşacağını da bilsin 👍