Denizinannesi1 evet ben birazda makinenin içine koyuyorum ☺ bide eğer yağ lekesi falan ise o lekenin üstüne azıcık bulaşık deterjanı koyup atın makineye oda çok iyi çıkarıyor yağ lekesini☺ ben de yıkadım bebeğimin kıyafetlerini bingo oksijen aldım sırf lekeler için işimi gördü çok şükür 🤗 deterjan olarak ne kullanacaksınız