Tnhn Bir aydır kanamam var ve kahve rengi..bebeğim sağlıklı ama bu kanama neden bitmiyor.. Bu durumu yaşayan var mı 16 haftalık hamileyim
Nrsn93 Tnhn ben de 7 haftalık hamileyim Bayramda kanamam başladı Kese etrafında kanama oluşmuş dedi doktor Progestan kullanıyorum ama hala benim de kahve rengi de olsa lekelenmem var. Bebek iyi ama geçmedi endişe ediyorum haliyle
Superfreshlerim Tnhn canım benim üç kez oldu çok şükür geçti ama doktorum doğuma kadar hergün 1-2 ped değiştiren hastalarının olduğunu söyledi, bazılarında olabiliyormuş
sdn Benim 6 /9/13 haftalarda oldu bir hafta sürdüğüde oldu. Şuan 14.haftaya girdim devam ediyor. Kanamanın şiddeti rengi ve ağrılı olmasına bakıyor doktorlar. Ben yurtdışındayım burada bu şekilde. Eğer kanama kahverengi değil ve çok şiddetli ağrı varsa bel ve kasıkta mutlaka doktora görünün yoksa normal bir durum diye bilgi veriyorlar. Siz doktora göründünüz mü ?
Tnhn sdn evet göründüm 4 farkli doktora gittim oncelikle kese dışında kirmizi kandi düşük teklikem vardi on gün içinde rengi değişti kanamada azalma oldu tekrar gittim icerdeki kanama bitmis..kanamanin renginden dolayı birikmiş kan korlulacak birsey yok dedi ilaca devam etmemi söyledi..lekeden biraz daha fazlası olduğu için endiseleniyorum yoksa hala koyu renkli kanama
Tnhn Nrsn93 benimki 12. Haftada kese dışında başladı adet kanamasi gibiydi kirmiziydi düşük tekhlikem vardi iki hafta içinde icerde kanama bitti tekrar doktora gittim birikmis kan dedi zamanla gecer dedi kahve rengi olunca bu sekilde söyledi alttan muayene etti sıkıntı yok dedi ama haliyle kafaya takiyorsun
Superfreshlerim Tnhn haklısınız insan hep tedirgin oluyor, Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
Sumeyye_g Tnhn benimde 6 haftadan beri devam editor pazartesi 9 hafta olcaz yarın yine kontrolüm var doktorum bebekte bişey YÖK sesi şükür İnşallah bi sıkıntı olmaz biter hepimizinkide sağlıkla kavuşmayı nasip etsin allahım bebişlerimize
6714431 Bende 11 haftalık hamileyim dün oldu pembe kan düşük tehlikesi olduğundan yatis yaptılar serum ve iğne yaptılar korkuyorum bende