Zzynpp Sedaaa87 ya ne güzel bulantınız olmamış 😔 çok zor geçmişti benim şu an sadece sabahları oluyor 17+4 ikili ve AFP testi yaptırdı doktorum ve birde fetal DNA testi
Zzynpp Umudum0134 bende çok hissetmek istiyorum sabırsızlıkla bekliyorum 😔 17 haftam biticek hala Yok
Umudum0134 Zzynpp 18+6 haftalığı yeni yeni pıt pıt atıyor az kaldi bende diyorum hissedim hissedim etraftakiler diyo ki tekme yedikçe anlayacakn seni uyutmayacak diyor
Denizincani Umudum0134 hala kusuyorum hala istahim yok yaptgm yemekleri yiyemiyorum 20 haftalik olduk bugun artik gecexegine umudum yok
Denizincani Umudum0134 insallah canim insallah Ben ilacta kullanamiyorum midem kabul etmiyor her ilaci kusuyorum
Aslisuvay Kızlar bende 18+6 oldum ama hiç karnım yok yani çok hafif kimse 5 aylık hamile olduğuma inanmıyor sizce normal mi sizin karnıniz belli oluyormu?
BGLM Aslisuvay Bende 18+5 günlük hamileyim ama banada kimse inanmıyor 🤦♀️ sen mi hamilesin diyorlar hemen
Rubab_2020 Aslisuvay canim belli oluyor ama beş aylık gibi değil de 9 aylık gibiyim 😀 herkesin bünyesi farklı canim senin iç karnın geniş demek ki o yüzden belli etmiyor
BGLM Aslisuvay gerdi pıt pıt vurmasa ben bile anlamıyorum hamile olduğunu bulantı felan hiç yaşamadığım icin şükür 😃
Minnos12anne Kizlar mrblar yeni baslik acmak istemedim gec cvp alirim die bisey sormak istiyorum 19 haftalik gebeyim yuzmeye gtmek istiyorum ama korkuyorum yuzmeye giden varmi acaba tecrubelerinizi ogrenmk istiyorum. Yardimci olurmusunz
Aslisuvay Minnos12anne ben yüzdüm hemde 3 defa falan gittim denize birşey olmuyor bence hem daha iyi geldiğini soyluyolar
Umudum0134 kertenkeleannesi ben sadece ikili test yaptım gerisine gerek yok bence yaptırmayı düşünmüyorum
Tazeanne0134 Umudum0134 ben sadece ikiliyi yaptırdım ve detaylı yaptıracam başkada bişe yaptırmıcam bulantım 15+0 tamamen bitti şimdi de 19+1haftalık olduk kızımla ıyiyiz sadece bel ağrım var ve kaynanamlar bizde 3 gündür mide bulantım bitmedi