Pinar9001 37+6 senden farklı olarak suyum çook azalmış ve yaşlanma var,pazartesiden sonra sezaryene girebilirim.Doktorum bebeği riske atamam dedi neredeyse hareket edemiyor çok az suyu maalesef..40ı ben hiç göremem muhtemelen zaten bu sabah nişanım geldi😊pazartesi belli olacak artık,hepimiz için hayırlısı olsun🙏🏻Umarım normal istiyorsan normal olur doğumun🙏🏻