GeeeF Artık bebeğime kavuşmak istiyorum bu sıcaklarda iyice bunaldim bide dugun telasimiz var normal doğumu beklersem tam düğüne denk geliyor kaynımın düğünü bide. Tam curcuna karmaşa ortasında doğurmuş oluyorum. Sezeryan tarihi bu yönden Iyi geldi bana bilemedim napicam 😔