Seda95 Kızlar ya ben dolabı saha dün geldi sildim temizledim kıyafetlerini yıkayıp yerleştirsem mi erken mi hala çok kararsızım sizler de durum nasıl hazır mı kıyafetleri ?
Aleyyynavefa Seda95 ben 27+6 yım kıyafetler hersey hazir bi yikayip utuleyip yerlestirmek kaldi ama erken diye dusunuyorum henuz 🙄 30.haftada hastane cantasini hazırliycam 🙂
Slinn Seda95 bizim de önceki gün dolabımız geldi iki gün havalandırdım bugün de kıyafetlerini yıkadık. Organizerlerim gelince ütüsünü yapıp yerleştiricem izerine de örtü örtücem tozlanmasın dye. Ortalıkta kaldı çocuğumun eşyaları en iyisi düzenini alsın hazırda kalsın ne olur ne olmaz erken doğmaya meyilli bizimki
Nur___ Seda95 27+4 üm hazır değil hiç bişeyi ama bence hazırlamak iyi olur, örtü serersin olmadı üzerine kıyafetlerin, erken gelirse rahat edersin 🌸
Suna_Aysal Seda95 ben daha pek bisi almadim eylülde Baslayacagim kiyafetlere . Bebek arabasi yatak aldim bide anne yani alicam
Seda95 Aleyyynavefa aynıyız bende 27+5 benimde hazır işte ama yıkayıp ütülemek için erken mi yoksa yapayım aradan çıksın hemde ne almışım neyi eksik daha göz önünde olur diyorum ama bilemedim
Semrabor Aleyyynavefa bizde 29+1 olduk bi kaç parça ilk hamile kaldığımı öğrenince hevesle aldığım şeyler var onun dışında hastane çıkışı yaptırdım beşiğimiz bebek arabımız falan hazırda dolabını yarın alıcaz daha zamanımız var acele etmeyelim tozlanmasın yenidoğan için önemli diye ben acele etmedim eylülüde atlatıcam böyle ekimin başında toplu alışveriş yapıcam alana kadar dolabımızda gelir herşeyini yıkar ütüler asarım sağlıcakla kızımızın gelmesini bekleriz diye düşündüm
Ylmaz Bende kıyafetleri aldım ama daha erken diye düşünüyorum eylül ayı içerisinde yıkayıp ütüleyip yerleştirmeyi düşünüyorum
Seda95 Ylmaz bende Eylül de yapayım dedim ama hepsi odada hurçta poşette birde bu sefer her gördüğümü alıyorum
Ozgemlym Nur___ bizde 27+4 üz ama bende henüz hiç bişeyi hazırlamadım 35 Haftadan sonra izne ayrılınca yapmayı düşünüyorum bende erken gibi geliyor henüz🙄
Slinn Seda95 yani dolabın çekmecelerin kapakları kapalı olucak sonuçta ben her ihtimale karşı üzerine bi örtü örterim mis gibi kalır.
Defnem_11 Seda95 Temiz penye battaniyelerin arasına bohça gibi sarıp koyabilirsiniz böylece tozlanmaz ben de 32 haftalik hamileyim yıkayıp ütüleyince öyle yapmayı düşünüyorum dolabın içinde toz olabilir
Seda95 Suna_Aysal ben herseyini çantasından kangurusuna anakucagı arabası biberon kıyafet çoğu şeyi aldım sadece yıkanıp ütülenecek
Seda95 Slinn bende öyle yapayım ya hazır olsun hem rahat ederim ne olur ne olmaz he 2 hafta sonra he 2 hafta önce üstüne örtü örterim bende yemiz temiz kalsın arada bir havalandırırım
Seda95 Ozgemlym 35 de çok geç ya çocuk 36 dan sonra gelebiliyor zaten ben en geç 32 de herşeyi hazır olur
Nur___ Ozgemlym ya isteyen hazırlar canım aslında ben biraz da maddi açıdan yapamadım, bende hep d. İznine çıkınca yapacaktım diye hesap ediyordum maalesef işten çıkışım yapıldı, 35.hafta da geç olabilir cnim sen bilirsin ama okadar beklemezler belkide 🌼
Slinn Seda95 başla bence de dün geceden beri dört depo çamaşır anca bitti hepsi minnak minnak asmaktan yoruldum en azından aradan çıkar yani ağırlaşmadan iyice
Ozgemlym Seda95 valla erken soğum riskimiz yol şükür Dönmedi de henüz 35 haftada ayrılcam izne çalışırken çok zor ancak annemde gelicek beraber bitiririz dedik. Sağlıkla gelsinler hersey yetişir ya🙏
Bsrkrgz Seda95 benimde ekim sonu kasım başı, kıyafetler henüz yıkamadım eylül gibi düşünüyorum daha vakit var uçmasın güzel kokular o yüzden biraz daha beklicem canım ben
Seda95 Slinn ay bende bugün etiketlerini jestim kartın etiketleri bir dünya bakalım benimde 3 posta Çıkar sanırım
PembeKoala Slinn kıyafet olarak çok aldın mı acaba kaç parça yenidoğan veya 0-3 ay neleri aldın,her gördüğümü almak istiyorum ama çok olmasın da istiyorum sonra hiç giydiremeden büyüyorlar
bebegimyolda_ Bizimde Ekim sonu Kasım başı gözüküyor 😊 dolabımız beşiğimiz geleli çok oldu 5. Ayda felan almıştık henüz temizlemedim üstün körü sildik sadece eylülün sonuna doğru temizliğini yapıp kıyafetlerimizi yıkamayı sonrasında da hastane çantamızı hazırlamayı düşünüyorum 😊
Seda95 bebegimyolda_ bakalım bende Eylül de başlayacağım zaten 1 hafta sonra Eylül yıka ütüle anca Ekim de de çantaları hazırlarım
Rozawxz Seda95 ben daha hiç başlamadım alışverişe nerdeyse bebek arabası aldım sadece maddi sıkışıklığımız var inşallah bundan sonra başlıcam
Seda95 Rozawxz yaparsın canım Allah büyük herşey zamanla olur bende sağdan soldan kısa kısa elime geçtikçe aldım herşeyi çok şükür
Ozgemlym Nur___ hamile kadını işten cıkarmak yasal değil ki 🙄 üzüldüm kuzum maddiyat herkesi Zorluyor zaten bende daha hiç bişey almadım desem yeri hayırlısı sağlıcakla gelsinler herşey olur zaten