Dezehs Kızlar dün artık 42+4 olmuştum ve özele.gittim Bebegin suyu kalp.atisi iyiydi ama beni artık suni ile başlatmak istediler bende yarın gidip devlette dogum yapacagimi söyledim ve o gün bizim burda pazar kuruldu bende 1 saat pazarda dolaştım eve geldiğinde sırt agrım başladı ve o gün çocuklarım bana dua etti kendi sancim başlasın diye. Sonra gece yattik suquat hareketleri yaptım sabah a karşı 4 te uyandım agrım vardı biraz dolaştım uzanıp uyumuşum kalktıgımda saat 10 du ve ishal olmuşum. Tuvaletten çıkarken baktım nişan denen şey (diğer çocuklarıma nisan gormedim) sonra şükür dedim kendi sancimla doguracam saat oldu 11 eşimi uyandırdım 12 de kızlarımı kaynım gile gönderip kaynanamla hastaneye gittim sancim 5 dk 1 di ve ben. Direk doktorun yanına gitmedim saat 4 te kadar hastane bahçesinde dolaştım sancim geldikçe de oturdum sonra saat 4 te doktor muayene etti 8 cm açılma 5. Çocuk erken olur çabuk yukarıya dedi bende işlemdir felan derken 4:09 da çatala aldılar beni 4.:11 de suyumu patlattılar 4:14 Te bir ıkınmakla doğdu çok şükür ben bile şaşırdım en az 30 dk sürer sandım ebe bile zor yetişti bebeğimi az kalsın düşüyordu sonra 😅 sonra ben ve bebeğin muayenesini yaptılar 5. Te odama çıktım odama çıkmadan bebeğimi emzirdim odamda şimdi uyuyor ben 23.08.2019 da 4.14 te 3.250 gram doğdu bebeğim yani 2 saatir dünyadayız çok şükür ben sezeryan yapmak istiyordum evet sancı zor ama simdi geziyirum tek basima bebeğime bakıyorum (hepinize de dua ettim) hepiniz inşallah 1 avazda kurtulursunuz ❤
Dezehs Korkmayın canlar ben korkudan son anda yetiştim doğuma korkudan giremedim ama yapabiliyorsanız evde çekim sancılarınızı bir sıkıntı yoksa egee ilk defa korkudan ağladım bu 5. Doğumundu hepinize ALLAH kolaylık versin