abilgili benim doktorum hepsini yasakladi.cok pimpirikli .sabah kahvaltısında bari bir bardak çay içeyim dedim.ihlamur iç dedi.ama bir önceki doktorum günde bir tane kahve icebilirsin demişti gerçi o doktoru begenmiyordum . sağlık ocağındaki aile hekimine de sormuştum oda her gün içme 4_5 günde bir tane iç dedi.