Bur_Ser ben yaptırdım açıkcası zaten normaldeyse tetenozdan korkuyorum. Çünkü evet belki çok nadir görülüyor ancak tetanoz olduğunuzda 3 gün içinde tüm damarlarınız patlayarak ölüyorsunuz. Bi tedavisi vs yok. Yani onu riske edeceğime 2 iğne yaptırırım. Hatta ben devamını da yaptırım ömür boyu koruması olmasını sağlayacağım.