Asya-34 Merhaba anneler 37+2 günlük hamileyim doktor bebek Doğum kanalına girmiş rahim yumuşamış dedi.acaba Doğum ne zaman olur sizce🥰
Dyglila Asya-34 valla benimde öyleydi 37.haftamda bebek 10 güne gelir 40.haftayı görmezsin dedi 41.hafta sezaryen oldum açılmam olmadı. İnşallah sizin açılma olurda 41.haftayı beklemezsiniz