yigitmom_ Arkadaşlar 26+0 haftalik gebeyim yaklaşık 3-4 gündür bebek hareket ettiginde yada uzandığımda çıt çıt diye sesler çıkıyor başına böyle birsey gelen var mi ? Cam çatlar gibi sesler geliyor 1 2 kere sonra geçiyor
Mfzd yigitmom_ bebeğin eklem sesleri geçmez o sesler arada duyarsınız mutlaka korkulacak birşey değil
Minikkimyager yigitmom_ https://m.youtube.com/watch?v=9PqyYes1258 bende merak etmiştim bunu izleyebilirsiniz belki açıklayıcı olur ☺️
Mfzd yigitmom_ ben de bir kaç güne dogurucam InsaAllah belki bu gec3 sancim gelirse bu gece v3 ben de o sesleri duydum hep bir oynuyor içeride maşaallah diyorum ses gelecek şimdi v3 geliyor
Rozawxz yigitmom_ ahh bende de var arada oluyor hareket ettiğinde böyle parmak çıtlatır gibi sanki ince cılız bi ses eklemlerinden geliyor diye biliyorum. Rabbim bebişlerimize bize sağlık sıhhat güç kuvvet versin 🤲🤲🌸💜🌸💜
Mfzd yigitmom_ amin amin Allah razı olsun sağlıkla kucağıma gelsin oğlumuz kendi sancim başlasın ve herşey güzel kolay bir şekilde ilerlesin